.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پنجمين سالگرددرگذشت آيت الله احسانبخش نماينده امام در گيلان برگزارشد

حسن روحاني، روز دوشنبه در مراسم پنجمين سالگرد درگذشت " حاج صادق احسانبخش" نماينده فقيد امام در گيلان افزود: از اين جهت امروز نيز با توجه به شرايط خاص كشور حفظ نظام از اهم واجبات است.
وي گفت: دشمن مي‌خواهد شرايط خاص و ويژه‌اي را براي ما بوجود آورد، اما اتحاد، ايستادگي و وحدت كلمه مردم كليد پيروزي ما در مقابل دشمن خواهد بود.
وي تاكيد كرد: اتصال ما به يادگاران امام و آنهايي كه در طول بيش از ???? سال از آغاز نهضت اسلامي همواره در كنار امام و مورد اعتماد ايشان بوده‌اند بسيار مهم است و نبايد بگذاريم تا دشمن آنها را از ما بگيرد. روحاني اظهارداشت: در دنيا همه به شخصيت‌ها و بزرگان خود احترام‌مي‌گذارند و ما بايد نگذاريم شخصيت‌هاي گذشته از بين بروند زيرا نمي‌توانيم براي همه چيز به يكسري افراد ناشناس تكيه كنيم. وي با اشاره به نقش و شيوه امام خميني در مبارزه با رژيم گذشته گفت :
يكي از ويژگي‌هاي مبارزات امام حرف زدن مستقيم با مردم بود. دبير سابق شوراي عالي امنبت ملي كشور در ادامه به خدمات آيت الله حاج صادق احسانبخش، نماينده فقيد امام در استان گيلان و امام جمعه رشت اشاره كرد و گفت: ايشان از شاگردان و افرادي بودند كه امام به او علاقه‌مند بود. وي افزود: ما هرگز خدمات آيت الله احسانبخش را در دوران انقلاب و دفاع مقدس از ياد نمي‌بريم و ايشان زحمات بسياري براي انقلاب كشيدند.
" آيت الله حاج صادق احسانبخش " نماينده ولي فقيه در استان گيلان و امام جمعه رشت از جانبازان انقلاب اسلامي بود كه در ? ???خرداد سال ? ?????براثر جراحات متعددي كه از ? ???سال پيش در اثر حادثه ترور برتن داشت جان به جان آفرين تسليم كرد.
وي صاحب تاليفات بسياري بود كه كتاب آثار الصادقين وي مشتمل بر ? ???جلد از احاديث ائمه اطهار معروف‌ترين آنها است.(IRNA)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.413 seconds.